Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gott nytt år

Då var det ett nytt år igen. Nu ska man komma ihåg att skriva 08 istället för 07, brukar ju vara lite svårt att komma ihåg det där i början, men man vänjer sig ju efter ett tag.

Vi samlades hos syrran igår och lagade en jättegod middag, örtfylld kyckling med ungsbakad potatis och så hade vi köpt en nyårsstubbe till efterrätt. Det ska vi prova nån fler gång. Det  var kul att prova nåt nytt. Man äter ju nästan alltid samma sak såna här gånger och så är man lite för dålig på att prova nåt nytt. Men det blev bra.
Sen såg vi Pirates of the Caribbean 3. Den kändes inte riktigt lika rörig som första gången jag såg den, men jag tycker fortfarande inte om slutet. Får se om det blir nåt mer av det där, men jag tror inte det.
Vid tolvslaget gick vi ut och såg på fyrverkerierna. Det var väldigt mycket sånt och det var kul att titta på, men vi var inte ute så länge eftersom det var ganska kallt.

Tog mig en väldigt lång sovmorgon idag. Hade inte tänkt sova så länge men det var härligt i alla fall. Nu har hela dagen gått och jag har inte gjort någonting. Fast vi har fått upp det där cd/dvd-stället i alla fall. Det blev jättebra. Det står mellan mina bokhyllor, så det tar inte upp nån plats.  
Fick ingen av skivorna jag ville ha i julklapp så nu måste jag bara komma ihåg vilka de är och inhandla dem lite eftersom.

Lägger in i en till bild som jag gjorde igår. Jag är nöjd med den, det blev i alla fall nästan som jag ville ha den. Det går åt rätt håll i alla fall. Men den här liknar de andra också. Jag verkar bara kunna göra en typ av ansikten. 

                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0