Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag blev nästan miljonär :)

Igår spelade vi Vem vill bli miljonär igen och det gick faktiskt väldigt bra. En av omgångarna tog jag mig nästan hela vägen, jag savrade fel på fråga 14.... Det kändes ganska surt. Vi spelade flera omgångar men tyvärr så gick det inte bätttre än så där, som bäst fick jag 10 000. Bortsätt från den där gången då då jag landade på 100 000. Som vanligt när vi spelar så verkar det som att han nästan alltid får de knepiga frågorna, i alla fall oftare än mig. Men jag hade väldigt tur med mina chansningar ibland också.  Det är nog bra att spela det här för allmänbildningens skull :)

Nu till nåt tråkigare. Läste just att Heath Ledger har dött.... Han blev bara 28....Min andra favoritskådis som dött. Jonathan Brandis blev bara 27, tror jag. Så tragiskt.... Verkar som att de båda hade problem innan de dog. Heath lämnar ju efter sig en liten dotter också. Tragiskt som sagt... Vad ska man säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0