Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

McLeod's Daughters

Äntligen har det börjat om igen! Har haft en liten nedräkning de senaste dagarna :) Det visas på en liten dum tid den här gången också, men jag tror att jag ska komma ihåg det ändå. Det är synd att det inte görs nån reklam för den här serien och att den inte har en bättre sändningstid för det är en väldigt bra serie.
Läste på hemsidan att den åttonde säsongen som de håller på att spela in nu blir den sista. Det kanske är lika bra. Den har ju hållit på ett tag nu och när tre av seriens huvudpersoner, två av dem var mina favoriter, har försvunnit så är det inte samma sak längre. Serien är ju fortfarande väldigt bra, men ändå. Det kommer kännas lite tomt när det är slut, men här visas ju bara sjätte säsongen så det är ju ett tag kvar innan det slutar visas här.
Jag ska köpa dvd-boxarna så att jag kan se serien hur mycket jag vill sen :) Tycker första säsongerna är så bra, speciellt allt mellan Tess och Nick. Blir kul att se det igen.
Nu har man nåt att se fram emot på söndagarna igen. Synd bara att det bara visas en gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0