Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En hund till

I helgen har vi varit hundvakt åt M igen. Det har inte varit några problem den här gången heller. Hon verkar så hemma här, är väldigt lugn och ligger mest och sover. Helst på mina kläder precis som förra gången :) Hon var inte lika reserverad den här gången och riktigt glad när syrran kom och hälsade på, vilket hon också sa. Tyckte det var lite roligare att hälsa på henne nu. Eftersom hon är så lugn och stillsam så har det inte varit någon större skillnad på att han två hundar istället för en, även om det bara varit för en helg.
Vi har blivit lite sugna på att skaffa en till. En griffonvalp kanske, eller en kattunge. Vi skulle väl gärna ha båda delarna. Vi var och kollade lite uppfödare och annonser på blocket idag bara för skojs skull. Skulle vara jättekul med en liten valp eller en kattunge. Men det får vänta. Först ska vi klara av flytten och sen ska vi köpa ett större akvarium.

Kommentarer
Postat av: Lola

Vill du inte ha en westie längre då?

2008-07-20 @ 19:33:23
Postat av: mochride

Jag vet inte, jag ändrar mig hela tiden. :) Skulle vilja ha en norwich/norfolk terrier eller en flat coated retriver också. Får väl se vad det blir i slutändand, om det blir nåt alls. Eller en av varje kanske :p

2008-07-21 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0