Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kortet

Har börjat lite smått på det där kortet som jag nämnt, det där hemliga kortet :) Nu har jag i alla fall bestämt hur texten ska se ut inuti kortet, det är värre med framsidan. Där är jag verkligen velig.
Köpte min första stämpel som jag hade tänkt använda till kortet men jag vet faktiskt inte om det. Det kanske blir till nåt annat kort istället. Köpte ju ett sånt där kit också med klistermärken och det är tre stycken som jag skulle vilja använda mig av. Men jag kan inte bestämma mig. Vilka problem jag har :)

Jag har gjort ett litet kort i alla fall. I väntan på det "stora" kortet :) Det är riktigt roligt att göra kort också. Jag tror jag ska försöka knåpa ihop ett till syrran när vi fyller år. fast det känns nästan lite fuskigt med de här kiten eftersom det finns de här klistermärkena. Skulle vara jättekul om man kunde ha inspiration och fantasi att göra nåt sånt där själv.  Så här ser det i alla fall ut, det som jag gjort nu.





Bilden blev kanske inte så bra. Över hjärtat står det "I love you so much".
Och så här ser det ut inuti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0