Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mot UmU

Jag fick ett informationsbrev från Umeå Universitet idag. "Vi hälsar dig varmt välkommen..." Tack så mycket. Fick med en liten brocshyr med information om utbildningen och universitetet och så lite om själva Umeå. Jag har ju pluggat där förut så jag känner ju till lite grann i alla fall, men det är ju bra att de skickar ut sånt där.
Jag skulle få mer information och schema efter andra uttagningen och jag antar att papperen från CSN kommer då också. Måste komma ihåg att kontakta dem eftersom jag håller på att betala till dem. Och det vill jag ju inte göra medan jag pluggar.
Lite dumt bara att introduktionsträffen och registreringen är den 1 september eftersom det är då vi ska börja flytta och hämta nycklarna. Men vi skulle träffas tidigt på morgonen och förhoppningsvis går både intro och registrering fort. Har ju inte bestämt nån tid med robo än och det blir ju lite svårt nu när jag inte har nån aning om när jag kan hämta nycklarna. Jag får väl skicka sambon annars. Det ordnar sig.
Det börjar kännas riktigt spännande. Det ska bli kul att plugga där igen och jag hoppas att jag får trevliga kurskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0