Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ny LO

Nu är min senaste LO färdig. Äntligen. Börjar var ett bra tag sen jag började med den. Det var inte mycket som skulle göras för att den skulle bli färdig, det har bara inte blivit av.  Igår kväll satte jag mig i alla fall med den och klippte lite och satte fast på bakgrundspapperet. Och sen var det färdigt. Hade ett helvete att fästa den rosa blomman, den ville bara inte fastna. Jag höll nästan på att få psykbryt men nu sitter den där den ska i alla fall. Det blev inte så speciellt egentligen, men jag tycker det blev bra i alla fall



Nu behöver jag bara göra en till, för vår ett års dag, och sen har jag kommit ikapp. Snart är det vår två års dag också så det ska jag också göra. Har ju som jag sagt flera gånger nu hittat ett jättefint kit som passar perfekt för de layoterna. Men mitt nästa projekt blir att göra ett till kort. Jag avslöjat för sambon att jag ska göra ett, men det är hemligt vad det kommer bli :) Får se när jag ska ge det till honom, det är ett speciellt kort som kräver ett speciellt tillfällte. Ska nog fixa lite runt omkring också innan han får det. Har inte bestämt när det blir än. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0