Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så det kan bli

Var en sväng på stan med syrran idag. Hon ville ha lite smakråd på en klänning hon hade hittat.  Jag tyckte den var fin och hon köpte den. Hon hittade också ett par jättesnygga stövlar som hon köpte. Jag måste låna dem nån gång :) Hon provade ett par andra jättesnygga stövlar som hon sa att hon fick köpa en annan gång.  Om inte jag hinner före, jag hade velat ha dem. :) Jag som aldrig skulle ha sånt där...
På vägen hem genade vi över en parkering och det var en bil som körde ut just efter att vi hade gått förbi bakdelen på bilen. Vi tyckte båda två att han kunde ha väntat tills vi hade passerat helt och jag sa: "Han kunde väl åtminstone ha väntat tills vi hade parkerat innan han körde förbi!" Jag menade ju att han kunde ha väntat med att köra ut från parkeringsplatsen. Sen när vi nästan var hemma sa jag nåt om att äta på jobbet sen så att jag får träffa jobbarkompisarna lite innan jag slutar och det blev "Så att jag får träffa dem jag slutar med innan jag börjar jobba". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0