Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Snart slut

Den här helgen har bara försvunnit. Vet inte vars tiden har tagit vägen. Hela gårdagen gick ju åt till att baka och idag har tiden bara runnit iväg. Sov i och för sig ganska länge idag, men vi har ändå inte gjort nåt speciellt och nu ska man snart gå och sova för att sen kliva upp och jobba imorgon.
Vi var på loppis en stund idag och K köpte en slags tidningshylla. Den var inte så snygg, men väldigt billig och det blir bra förvaring sen. Sen var vi hem och hämtade kläderna från igår och så for vi på solbacken och handlade. Självklart hade jag glömt väskan så jag fick vända tillbaka och hämta den. När jag sen varit och handlat det glömt svängde jag åt fel håll och höll på att fara tillbaka till föräldrarna igen. Vet inte vad jag tänkte på det :) Men jag kom hem i alla fall.
Nu är det snart middag och sen är det roliga slut för den här helgen, typ.





Kommentarer
Postat av: lillis70

Du är utmanad!

Kolla i min blogg och svara på frågorna :-D

Kram

lillis70

2008-07-07 @ 10:17:46
URL: http://lillis70.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0