Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alla hjärtans dag

Ja, det är ju ett tag sen det var och det är ett tag innan det kommer nästa gång. Men det här tänkte jag i alla fall lägga upp mina layouter som jag scrappat för de dagarna.
Den första visste jag direkt hur jag ville ha, men det syns att det började bra och sen gick det inte lika bra längre. Jag tänkte lite fel när jag satte dit bosktäverna och så blev det lite konstigt med det där bandet. Jag är både nöjd och lite missnöjd med den, men men.





Den andra började jag på för jättelänge sen och när jag hade fäst papperet på bakgrundspapperet så försvann alla inspiration och var borta ganska länge. Men i torsdags kom den tillbaka och jag gjorde den andra layoten som jag blev väldigt nöjd med. I kortet står det:

"Sometimes I forget that you
can't see into my heart
or know what I'm feeling when
I think of you
I forget that you can't
hear my thoughts
or sense that special pride I feel
for you

This is for the times
when I don't tell you
how wonderful you are
or how much I love you
and appreciate your presence
in my life
This reminder from  my heart
expresses all my special
tjoughts and feelings for you -
because sometimes I forget
to tell you
how very much you mean to me
 
From my heart on
Valentines Day.... I love you"

Dikten ovan (utom de två sista raderna) är skriven av Barbara J. Hall och jag tycker den är helt underbar. Passade perfekt för oss.



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Karlsson

Så sött. Ja man gör ju inte alltid en lo eller ett kort då tidpunkten är. Jättegulligt!

2008-06-28 @ 16:43:12
URL: http://nuttis-scrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0