Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det går framåt

Igår var vi både jättetrötta och riktigt duktiga. Sambon skruvade isär sin bokhylla och det tog ett bra tag.  Det är en ordentlig hylla, och jag fattar inte att det var så mycket böcker och tidningar i den. Det blev jättemycket när vi packade ner det i lådor. I moegon ska en kompis till honom komma och hämta den. Så då blir vi av med den. Han har gjort sig av med ganska mycket nu, men det har inte jag. Men jag tycker det är svårt att göra sig av med saker, i alla fall vissa saker. Men köpmandisken ska bort och cd-ställen också. Får se om jag hittar nån som vill ha dem. Jag kan säkert rensa mer också, men det är så svårt att komma åt ordentligt när soffan och sängen står mitt i alltihop och tar upp men massa plats, Förhoppningsvis kan hans pappa komma och hämta den snart.

Satt lite med laptopen igår kväll också och skrev lite på vår affärsidé. Känns bra att ha det nerskrivet nu, det blir inte lika mycket att tänka på då :) Men jag kom på att jag glömde några grejer så jag får skriva ner det sen. Det är ju fortfarande en evighet innan vi kommer kunna göra nåt av det där, men det är kul att fantisera och planera ändå.

Var på stan en sväng efter jobbet idag och tittade lite på festivalen och så köpte jag lite grejer till scrapboocken. Har äntligen fått tillbaka inspirationen. Jag gjorde klart den LO som jag började på för jättelänge sen och som det aldrig blev nåt av. Det jag ville göra då bara försvann och så blev det inget alls. Men nu är det fixat och jag blev faktiskt väldigt nöjd. Jaghar tänkt lägga in en bild på den och den andra som jag gjorde senast i helgen.  Den första alla hjärtans dag layoten är jag inte så jättenöjd med, det blev lite skillnad mellan de då två, men det är som det är. Nästa månad ska jag köpa lit mer papper och göra de där två layoterna för våra årsdagar. Har ju hittat papper som passar perfekt för det och jag ska ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0