Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jobbat

Sittr vid mina föräldrars datorn nu. De har skaffat bredband och datorn är jättesnabb! Förut tog det hundra år att komma till en sida, nu hinner man nästan inte med. Den går fortare än våran som har blivit jätteseg. Men den behöver nog defragmenteras och komprimeras lite.

Blev utkallad på jobb idag. Chefen ringde för några timmar sen och undrade om jag kunde jobba ett tag idag. Och det tackade jag inte nej till. Har varit sjukskriven för ryggen i veckan och lite pengar skulle inte vara fel. Det är ju en söndag och storhelg idag också så jag borde ju få lite tillägg för det. Det blev bara 1.5 timmar men ändå.
Det blev lite omständigt för mina nyckelkort fungerade inte eftersom det är helg. Fick stå och ropa en stund så att nån kunde komma och släppa ut mig. Sen fick jag ett nummer jag kunde ringa när jag var klar och då gick det lite lättare. Nu ska jag ta det lugnt i helgen igen så att jag får vila ryggen lite mer.

Har mest legat i soffan de dagar som varit och bara slappat, men det har varit ganska skönt och jag tror att det är en anledning till att det gått över så fort. Fick ju en väldigt bra massage i tisdags också och ska få en igen nästa tisdag.  Hoppas att det håller sig ett tag nu, det är så jobbigt att ha ont i ryggen och låsningar är inget roligt. Har aldrig haft problem med ryggen förut, det började på mitt förra jobb och det verkar som att jag blivit lite mer känslig för det nu. Jag borde ta och stärka musklerna lite, måste bara bli tillräckligt motiverad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0