Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lägenhetsvisning

Det kom några stycken och tittade på lägenheten idag. Jag trodde att det skulle vara många fler, men tydligen är det så på sommaren att intresset för att kolla på lägenheter inte är så stort. Men de som var här verkade i alla fall väldigt intresserade. Får se om de kan ta lägenheten direkt eller om de väntar till oktober, vem av dem som nu får den.
Var lite nervös inför visningen, men det gick ju bra. Som vi har städat inför idag. Eller inte jag, jag har nästan bara legat i soffan och sett på medan sambon och mamma har städat. Har ju inte orkat så mycket. Men nu verkar jag äntligen vara frisk igen. Tror jag i alla fall. Får väl se hur det går.
Nu är det bara två månader kvar tills vi flyttar. Börjar kännas ganska nervöst. Det är så mycket grejer som ska packas ner och vi (eller jag) behöver nog rensa lite till. Men det ska nog gå bra. Tur att vi flyttar tillsammans, annars vet jag inte om jag hade vågat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0