Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Andra chansen

Jag tycker som sagt att det är väldigt orättvist att de tävlar två och två i den här deltävlingen. Jag tycker att de ska ändra på det. Annars blev jag ganska nöjd.  Nordman slog ut Carola och Andreas. Det var väldigt oväntat, jag trodde inte att de skulle kunna göra det, men det var bra, Jag är faktiskt ganska less på henne och tyckte ju inte om låten heller. Det var kul att Ola tog sig vidare till del två, men lite synd att han inte tog en finalplats. Men Sibel är duktig och har en fin låt, även om jag inte kommer ihåg den.
Ska bli kul att se nu hur det går i finalen. Charlotte Perelli låg på första platsen efter Aftonbladets omröstning och sen kom Sanna Nielsen och BWO. Jag gillar alla tres låtar, så bara det blir nån av dem som vinner så spelar det ingen roll vem av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0