Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deltävling och födelsedagsfirande

Den fjärde deltävlingen var den bästa tycker jag. Det var jämnare den här gången och det var faktiskt ett par låtar som jag tyckte om.Och det var helt rätt låtar som gick vidare till final. Har inte så mycket att klaga på nu faktiskt. Det är väl ingen låt som jag direkt kommer ihåg just nu, men jag gillade det mesta jag hörde. Får se hur det går i Andra chansen sen. Jag tycker det är dåligt att låtarna tävlar två och två. Det blir inte rättvist då. Det blir ju bara antingen eller. Förstår inte varför det inte kan vara som i de andra deltävlingarna där alla tävlar mot alla, det hade varit rättvist.

Vi gick ut i lördags, men det var inte så jättekul. Det var roligt att träffa I igen, för det var så länge sen. Vi träffas tyvärr inte så ofta, men vi har tänkt gå och fika snart. Hur som helst så var det väldigt mycket techno, men lite var i alla fall dansbart, även om jag har svårt att dansa till sån musik.Det blev lite bättre mot slutet, det vill säga lite mer hip hop aktigt. Sån musik gillar jag när vi är ute. Men det är inget så jag lyssnar på annars.

Imorgon fyller mormor år, 88 år. Vi firade henne idag och åt lunch på Aurum med kusiner och morbror/moster. Alla kunde inte komma men de flesta var där i alla fall. Var jättekul att träffa L igen, det var verkligen länge sen vi träffade henne. Vi åt lamm och potatisgratäng, det var jättegott. Och så hade de gjort en jättegod tårta också. Sen for vi hem till mamma och pappa och åt mer tårta :) En chokladtårta med banan på. Den är jättegod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0