Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finalen

Då var den svenska Melodifestivalen över för det här året. Det var faktiskt nästan bara bra låtar i finalen, bara två som jag inte tyckte om alls och det är ovanligt. Jag är lite besviken på vinanren, för jag hade verkligen hoppats att Sanna Nielsen skulle vinna. Men jag gillar Hero-låten också, även om jag inte tycker att den är lika bra. Men jag har ju sagt att även om Perelli eller Bwo skulle vinna så skulle jag vara nöjd, så jag är det ändå. Det var i alla fall en bra låt som vann. Men om inte jurygrupperna hade röstat hade Sanna vunnit.
Sambon satt och var lite lagom irriterad för att Hero ledde nästan hela tiden. Han har tidigare sagt att låten är ganska bra, men nu så ville han mycket hellre att Empy Room skulle vinna. Vi röstade på den några gånger, men tyvärr räckte det ju inte. Men det blev bra i alla fall, så jag klagar inte.
Men jag fattar inte vilka som röstat på I love Europe och Upp och hoppa...

Kommentarer
Postat av: Sara

Skåningarna lär ju ha röstat på "Upp och hoppa"... Men vem fasen röstade på Sjögren? Man skäms ju... :D

2008-03-15 @ 23:07:35
URL: http://www.atrocious.blogg.se
Postat av: Calcioaddict

Exakt samma tyckte jag! Det var typ Chrille, Frida och Nordman som hade varit riktigt pinsamma att skicka. Ovanligt många bra låtar med i startfältet. Jag dog inte för att Perelli vann, men har rätt svårt för att se på hennes uppspända ansikte.

2008-03-16 @ 12:48:53
URL: http://bengtssonloranga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0