Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Irriterande

Jag hatar telefonköer.... Speciellt efter igår. Satt i kö i 10 minuter och sen blev jag bortkopplad. Ringer igen, sitter den här gången i 40 minuter och blir bortkopplad igen. Jag kom aldrig ens fram till kundtjänsten. Oerhört irriterande. Jag fick aldrig prata med nån och det var ganska viktigt att jag fick göra det. Det har aldrig varit några problem att komma fram tidigare, även om det kunde vara långa köer då också. Men när jag provade idag kom jag fram efter ungefär kvart och fick prata med en människa som kunde hjälpa mig så nu är det löst.

Ska fortsätta irritera mig lite på lösa hundar också nu när jag likas är i gång. Igår när jag gick med hunden så stod det plötsligt en lös hund framför oss, och ägaren syns inte till nånstans. Det var en liten hund och den stod bara och tittade på oss men ändå. Några minuter senare ser jag ägaren. När man har hunden lös så där och den springer utom synhåll, varför ropar man inte på den?!

Kommentarer
Postat av: fru Wanqvist

känner precis som du. jag har en ganska stor hund men som har blivit attackerad av lösa småhundar flera gånger och både hon och jag blir numera livrädda när det kommer lösa hundar. bryr sig verkligen de ägarna så lite om sina hundar?? det är så man blir mörkrädd. sköt om dej!

2008-03-05 @ 16:28:45
URL: http://wanqvist.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0