Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jobbgaranti

Var på Arbetsförne... förlåt förmedlingen idag. Det började inte så bra, det blev en massa onödig väntan för min del eftersom han hade skrivit 10.30 i min handlingsplan men inte bokat in mig förrän 11.30. Så jag var lite lagom irriterad där ett tag, men vad ska man göra. Fick i alla fall träffa honom till slut. Blir Jobbgaranti för min del nu. Tur att jag har a-kassa så att jag får ett någorlunda bra aktivitetsstöd. Ska på en infoträff den 17 april. Får se vad de säger då. Jag vet i alla fall var jag vill ha praktik, på bibliotek förstås, eftersom jag har tänkt utbilda mig inom det. Men jag vet inte hur upplägget ser ut nu eftersom de gjort om det där lite. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0