Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Save the last dance 2

Vi såg den i helgen med en kompis. Ännu en som vi inte träffar så odta, men alla är ju upptagna av jobb och studier hela tiden. Och så har hon flyttat till Umeå och bara det gör det ju lite svårt att träffas.
Filmen var i alla fall väldigt bra. Nästan bättre än den första, men det tog ett tag innan vi kom på att det var en fortsättning och handlade om samma person. Det var så länge sen vi såg första filmen så vi hade glömt bort vad hon hette. Det var ju ny skådespelare för huvudrollen också, hade det varit Julia Stiles även den här gången hade man kopplat lite snabbare. Vi kände i alla fall igen tjejen som spelade Sara den här gången, men ingen av oss kunde komma på var hon hade varit med. Det blev i alla fall jag som fick rätt, kollade på internet och det var hon som spelade Cammie i Coyote Ugly. Det var nån grej i filmen jag undrade över, kändes inte riktigt logiskt, men vad vet jag. Man kanske gör så där ändå. 
Jag blir alltid så danssugen när jag ser såna där filmer. Jag vill också kunna dansa så där.  Vi pratade om att gå ut igen om cirka två veckor för då fyller kompsien 22. Då kan vi dra med henne på Station 8, det är mycket roligare där än på Balzac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0