Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Slask, slask och lite mera slask

Det är inte trevligt väder ute nu. Det är grått och trist och blött och söligt. Fast det är lite bättre än igår i alla fall. Då regnade och var väldigt slaskigt. Jag fick byta sockar två gånger och skorna som jag hade när jag mötte sambon på stan var fortfarande blöta för nån timme sen.
Det är ju bra att snön börjar försvinna, men det hade ju varit ännu bättre om man hade sluppit slasket. Det är så roligt (inte) sen när det fryser på och blir knottrigt och knöligt. Men jag hoppas att det inte blir så många minusgrader framöver, utan bara lite lagom så att det blit så blött.
Det är lite jobbigt, och man klagar lika mycket varje år :) Det blir lite bökigt med hunden också som blir så blöt och smutsig varje gång man går ut. Han är ju så liten så han blir ju blöt direkt. Kanske får skaffa overall och gummistövlar till honom  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0