Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Äntligen helg

Det var så härligt med fredag igår, och eftersom jag fick sluta lite tidigare fick jag helg lite tidigare också.
Jag och sambon gick en sväng på stan. Först var vi på Kupan och jag hittade en bok av Sandra Brown; Franska spetsar. En till bok till min samling och änltigen fick jag nåt nytt att läsa. Tänkte mig ut på Myrorna nån dag också och se om jag kan hitta lite böcker där. Måste se om jag kan hitta nåt av Jude Deveraux också.
Sedan gick vi vidare till hobbyaffären (jag glömmer alltid bort vad den heter) och där köpte jag ett block med papper och ett självhäftande band med hjärtan. Jag ska göra en layout för alla hjärtans dag och jag lägger nog upp den här sen.  Köpte fotofix också, på Lagergrens, mitt lim är ju inte alls bra för stora ytor så jag hoppas att det där fungerar bättre.

Jag var så trött på kvällen och somnade i soffan redan vid tio. Fattar inte hur jag kunde vara så trött. Kunde knappt hålla mig vaken alls. Sov väldigt länge idag, klev inte upp förrän vid ett-tiden. Men det var härligt att sova så mycket. Får se hur det går att sova sen ikväll.
Då blir det att titta på Melodifestivalen. Jag hoppas det går bra för Sverige, men jag tror att min favorit är Island.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0