Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grattis älskling

Det här inlägget kommer lite sent men jag har inte haft tid att skriva innan.
Min sambo fyllde 25 i onsdags. Grattis till dig, älskling :) Hans släkt och min pappa kom hit och fikade. (mamma och syrran kunde inte komma) och det blev fulla lägenheten. Men det var rolig att alla kunde komma. K hade önskat sig en jättetjock trädgårdsbok som han fick av mig och mina föräldrar. Men det dröjer  nog ett tag innan han kan få användning av den, det går ju inte ha nån trädgård på en balkong. Fast den kanske kan vara bra att ha till utbildningen han vill gå också. Av sin morbror fick han några skivor, en fin vas av sina farföräldrar och så fick han även pengar, och det är ju alltid bra :)
Det börjar komma lite åldersnoja, vi har så smått börjat nedräkningen mot 30 och 40. Det är ju bara 5 respektive 15 åt kvar. Det är ju inte alls särskilt mycket. Jag börjar nästan känna mig lite gammal. Men jag är i alla fall 24 i tre månader till. :)

Kommentarer
Postat av: Lola

Gratulera honom i efterskott från mig!

2008-05-23 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0