Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hundvakt

Vi har passat K:s mammas hund ett par dagar nu. Hon kom och hämtade henne medan jag var hemma på lunchen. Det har varit ganska kul med två hundar, men samtidigt är det ganska skönt att vi bara har en igen. Det är lite roligt hur olika de är trots att det är samma ras. Våran kastar sig framför fötterna på folk som kommer och hälsar på: "Älska mig, klappa mig, tyck om mig, krama mig". M: s hund är mer reserverad. Hon är lite mer att "okej en liten stund kan du få klappa", men hon kan också bli riktigt glad när det kommer folk. L vill vara med hela tiden medan hon mest har legat och sovit. Gärna på mina kläder, de var mycket skönare än filten hon hade med. ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var verkligen skillnad på dom. Hon var mycket lugnare och mycket mer reserverad.

Det är ju alltid skönt att ligga på kläder :)

2008-05-06 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0