Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jobbigt

Jag har ont överallt. Har känt av låsningen i ryggen ett tag nu och det blir bara värre och värre. Och så har jag ont i axlarna/nacken, det är nästan så att det nyper. Har även lite ont i överarmana och knäna/benen. Finns inte så mycket kroppsdelar som inte ömmar.  Det var lite jobbigt att jobba igår efter som det bara känns mer och mer , men vi blev i alla fall klara tidigare än vi hade trott. Det kan vara lite svårt att beräkna hur fort det går på ett sånt där ställe.  Orkade inte cykla hem men jag fick skjuts och det var härligt.
När jag kom hem fick jag se det här och då kändes det lite bättre en stund..

                                 

Men jag har fortfarande ont. Hade det hela kvällen igår men jag har sovit bra ändå. Nu under dagen har det bara blivit värre igen. Har en kompis som kanske ska massera mig i helgen, men jag måste nog ringa naprapaten igen så att jag kan få en tid där. Måste få ordning på det här, blir det ännu värre kommer jag knappt kunna röra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0