Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrapbooken


Jag har ju skrivit några inlägg om mitt scrappande, som känns väldigt mycket "klipp och klistra" än så lönge, men jag har ändå gjort ett par stycken som jag är riktigt nöjd med. De första tre är inte bra så här i efterhand, men jag börjar lära mig tror jag. Men det är väldigt mycket material jag skulle vilja jobab med som jag inte har, så jag kommer nog lägga mycket pengar på det i framtiden. Synd att det ska vara så dyrt.
Jag tänkte i alla fall lägga upp två Lo's här och visa lite vad jag har gjort.

Den här gjorde jag för vår 6 månaders dag. Det är nog den fjärde Lo'n jag gjorde och den första som jag blev väldigt
nöjd med.
 
                                



Den här gjorde jag klart för bara några dagar sen. Det är vår första jul tillsammans. Den är jag också riktigt nöjd med.


Kommentarer
Postat av: Tygbiten

Jag saknar foton på personer, de känns lite röriga och utspridda. försök att "binda" ihop mer.

2008-05-20 @ 19:27:31
Postat av: Anonym

Jag tycker att dem ser lite tomma ut. Men den om julen var mysig på något sett. Söta små bilder med journaling på.

2008-05-21 @ 09:36:43
URL: http://nuttis-scrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0