Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Två nya

Har gjort två nya layouter idag. Hade tänkt sitta ute eftersom det var så fint väder, men det blev inte så. Det började vräka ner regn och åska lite, samtidigt som det fortfarande var sol. Det var lite konstigt väder ett tag. Så jag satt inne och ockuperade köksbordet istället. Man sprider ut sig en hel del när man sysslar med scrapbooking, och ändå har jag inte så mycket grejer än.
Men jag är i alla fall nöjd med de jag gjorde idag. De är bättre än de första jag gjorde, även om de egentligen inte är dåliga. Gjorde en layout för när vi firade 6 månader tillsamans och en för hans födelsedag, och de blev bra. 6 månaders grejen fick jag inte riktigt till som jag egentligen hade velat men det blev fint så där också.
Har tre stycken till på gång som jag ska göra när jag har material för det. Jag har bilder och så men inte det papper jag vill ha, så det får nog vänta lite till. Fördelen med att inte ha de grejer jag behöver är väl att jag kan fundera ordentligt på hur jag vill att layouterna ska se ut. Men samtidigt så är jag ju lite otålig att få sätta igång med nästa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0