Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nya smycken

Gjorde äntligen klart mitt halsband förra helgen och igår gjorde jag ett par örhängen. Det var jäkligt pillrigt och det höll nästan inte på att gå som jag ville men det ordnade sig till slut. Halsbandet är jag på nåt sätt både nöjd och missnöjd med nu när det är klart, men örhängerna är jag riktigt nöjd med.
Armbandet får vänta ett tag till eftersom jag inte fått de nya pärlorna än, men jag har ju så att jag kan göra ett till halsband så jag ska nog ta tag i det snart. Men nu har jag blivit förkyld och så har jag ju en hemtenta att skriva på så vi får se hur det går med både inspiration och ork.
Tyvärr så är inte bilderna de bästa, jag får nog öva mig lite på det också, 




 

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina halsband båda två. Och örhängena. Du får göra nåt fint till mig :)

Och öva dig på att ta bättre bilder :)Nån annan bakgrund...

2008-11-21 @ 18:50:05
URL: http://wicins.blogg.se/
Postat av: mochride

Jo, jag vet, men har som ingen bra bakgrund att använad mig av.

2008-11-21 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0