Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dyslexi?

Jag tror nästan att jag får ett släng av dyslexi ibland när jag skiver i den här bloggen. Min sambo hittar nästan alltid nåt stavfel när han läser mina inlägg. Men själv har jag oftast missat dem fast jag brukar läsa igenom inlägget innan jag postar det. Jag får nog bli mer noga med det. Jag brukar ju glömma en del ord ibland också när jag skriver mina berättelser men det är nog för att jag skriver så fort. Det är väl samma sak här kanske.

Jag har ju glömt att skriva det senaste roliga jag har sagt, fast jag har tänkt göra det flera gånger
"Han har fulla skålen med mat i magen" (sambon frågade om hunden hade fått mat i magen)
"Han har knutit hål på antennerna" (eremitkräftan såg ut som att han hade knutit ihop dem)

Kommentarer
Postat av: tina

HAHA. det är askul när man snurrar till det sådär. q:

2008-10-22 @ 23:54:43
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: mochride

Ja, visst är det :) Jag brukar vara väldigt bra på sånt där, men det blir inte lika mycket nu som förut. Jag har haft långa listor på massor som har blivit fel :)

2008-10-23 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0