Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ivägskickad

Har skickat iväg min hemtenta nu. Har två timmar till på mig innan den måste vara inne, men jag kan inte göra mer nu , så jag skickade in den. Som vanligt så fick jag lite separationsångest, men det går nog över snart.  Känns bra att ha det gjort nu i alla fall. Jag kände mig ju jättestressad över den igår, men det gick faktiskt riktigt bra idag. Fast vad han tycker om det jag har skrivit ihop har jag ju ingen aning om än. Jag tror vi skulle få nån kommentar om det på måndag.  Tänk om han inte alls tycker att det är nåt bra. Men nu får det vara så här i alla fall. I värsta fall får jag väl göra om det. Och då blir det mer att oroa sig över. Men jag får se hur det går först innan jag börjar tänka på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0