Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så trött

Jag har varit så otroligt trött idag. Jag hade kunnat somna stående medan jag väntae på bussen imorse. Var jättetrött på föreläsningen också har inte riktigt koll på vad han sa i slutet, orkade inte lyssna ordentligt. Vi fick lite introduktion till kommande seminarier och femtioelva texthäften som vi ska läsa. Tre av dem är till imorgon, och jag har nästabn läst alla. Vi ska läsa lite i boken också, men jag sparar det tiill imorgon. Hinner läsa lite innan vi börjar. Jag läste lite grann på vägen hem men jag somnade igen så det gick inte så bra. Lyckades i alla fall läsa när jag väl var hemma, men när jag hade läst klart ena häftet somnade jag igen. Har läst lite till efter det men jag orkar inte koncentrera mig mer.
Jag ska nog göra en riktigt tidig kväll i kväll. Gå och sova klockan 8, typ. Och så får jag hoppas att jag är piggare imorgon för vi har ett seminarium då och då kan det ju vara bra att vara vaken.
Nu ska jag nog vila lite innan middagen för jag är fortfarande jättetrött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0