Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Irriterande

Jag är så irriterad på min dator just nu. Eller egentligen är det väl internet som irriterar för det är det som krånglar mest. Kan inte prata med M på msn för det kastar ut mig hela tiden. Tur att man kan smsa istället. Vi har i alla fall bestämt oss för att träffas och fika nån dag och det ska bli jättekul för det var evigheter sen vi träffades och så vi ll jag ju träffa lilltjejen också. Henne har jag ju inte träffat alls än. Men jag har sett massor med söta bilder på henne,
Ännu en grej som krånglar. Hade tänkt kika lite i några kompisars bloggar, men får bara upp en ruta som säger att den sökmotorn inte går att hitta. Nähä....

Jag får väl klara mig utan det då. Skulle ju egentligen sitta med mitt grupparbete men det fungerar inte heller som det ska eftersom att "sidan går inte att visas". Kul. Blir inte så mycket gjort där heller. Som tur är så gjorde jag en del anteckningar på datorn när jag kikade lite igår så lite grann ha rjag i alla fall. Det är tur att vi har nästan en vecka innan det ska avra färdigt och redovisas för då har jag ju mer tid på mig att försöka få till det. Det är också bra att vi ska redovisa i halvklass, för jag tycker inte om att stå inför hela stora klassen och ha redovisning. Tycker fortfarande att det är lite jobbigt.


Och bara för att så försvinner den här sidan medan jag pratade i telefonen och hela datorn jäklades och slog typ av sig av sig själv. Men nu fungerar det i alla fall igen.

Gjorde ett test i en tidning igår; Vilken höststil passar dig? Men resultatet jag fick stämmer inte alls in på mig. "Du älskar att klä dig i plagg med ett sofistikerat snitt. Det kvinnliga tilltalar dig och din siluett är ofta ganska figurnära. Du älskar feminina och lite lyxiga material som suden, spets och sammet....." Det är ju inte alls jag. Det här stämmer mer in på  mig, men enligt poängen skulle jag alltså inte passa in där; "En välklädd, avslappnat cool vardagsstil med funktionella sportinfluenser passar dig. Jeans utgör basen i din garderob som i övrigt består av plagg i praktiskt moderna material. Höga klackar har du kanske nåt par av, men i övrigt är det snygga sneakers och tåliga kängor som gäller för din del...."

Nu använder jag ju egentligen inte så mycket jeans och kängor men det där stämemr i alla fall bättre in på mig än det första exemplet. Jag har ju ändrat min stil lite grann under de senaste åren men jag har fortfarande en ganska avslappnad stil och trivs fortfarande bäst i lite vidare byxor och typ gympaskor.

Det sista var ju inte särskilt irriterande, bara lite kul att det blev ett resultat som inte alls stämmer. Men det är ju bara ett test i en tidning och inget som man behöver bry sig särkilt mycket om egentligen. Det är ju bara på skoj.

Jag har nog inget mer att irritera mig på just nu i alla fall. Men jag är ju både en liten moraltant och en gnällkärring så nåt kommer det nog som stör mig snart på ett eller annat sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0