Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Redovisning och rapport

Vi hade redovisning av vårt första grupparbete i onsdags. Jag kom i en jättebra grupp och vi har jonnat väldigt bra tillsammans. Vi hade lagt upp arbetet på ett sätt men ändrade oss bara några dagar innan redovisningen. Det kändes först som att det skule bli en massa extrajobb, men det blev det inte, och det var bra att vi ändrade upplägget för annars hade det blivit ganska rörigt.
Vi ville börja för att få det bortgjort men istället blev det så att vi fick redovisa sist. Men det gick också bra. Jag var den som var mest nervös i min grupp och fick tillfällig prestationsångest nån timme innan redovisningen, men jag överlevde i alla fall. Men de andra var mycket mer avslappnade och naturliga än jag. Men så är det nästan alltid. Jag tycker fortfarande iunte om att redovisa. SOm tur var vi halvklass, så vi var inte så jättemånga, men tillräckligt många ändå. Och läraren tyckte att det var bar att vi var sist för vi hade bra jämförelser.
´Nu har vi en rapport som ska vara inlämnad på måndag. Jag är nästan klar med den. Jag började på den igår medan jag väntade på M. Vi rräffades och åt lunch på en kinarestaurang som vi alltid gör när vi träffas. Det verkar som att det har blivit en tradition :) Sen fortsatte jag lit epå vägen hem också, men blev så trött att jag somnade. Idag har jag skrivit nästan hela dagen och nu ska det bara fixas till lite. Vi måste koppla in den andra datorn också så att jag kan ´kolla rättstavning, skriva in fotnoter och skriva ut. jag är ganska nöjd, men slutet skulle kunna vara bättre. Vet faktiskt inte om jag ska ta med det. Får se. Jag hoppas att jag har gjort rätt i alla fall. Det får jag väl veta sen.

Kommentarer
Postat av: Lola

Vad handlar rapporten om? Det är alltid lite pirrigt att hålla föredrag. Men jag har insett att i en del fall är det bara skoj, som en gång i engelskan när jag skulle ha poesiuppläsning. Jag kände gruppen bra och trivdes, då var jag inte alls nervös utan hade bara kul.

2008-09-27 @ 13:08:57
URL: http://deccati.blogspot.com
Postat av: mochride

Den skulle basera på grupparbetet och vi hade valt tre universitet som hade liknande utbildning som vi går och jämförde dem. I min rapport fördjupade jag mig lite i det och tittade lite på vad kurslitteraturen sá om utbildningen.

2008-09-30 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0