Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nu börjar det likna nåt

Nu har vi kommer iordning riktigt bra här. Det är klart att det står framme grejer fortfarande, kartonger med lite porslin och annat som vi inte fått på plats än. Men man ser hur lägenheten ser ut nu, och det blir så fint :) Vardagsrummet har blivit så mysigt och jag längtar till vi får upp bokhyllorna.
Vi har stora planer för balkongen också och där kommer det bli jättesnyggt bara vi får det som vi vill. Vi kommer ha snyggaste balkongen på området :)  Det är så kul att planera hur saker och ting ska se ut och det är ännu roligare när man har en sambo som också har intresse i det.
Jag tycker om den här lägenheten mer och mer. När vi började flytta in kändes den mindre än när vi var och tittade på den, men nu när vi börjar få ordning så är den ganska stor ändå. Och jag trivs jättebra här. Hade nog aldrig trott att jag skulle bo här, men än så länge är det bra i alla fall. Och det är så härligt att bara behöva gå utanför dörren så har man både grönska och skog alldeles intill.
Det är inte lika nära in till stan eller mataffären som det var förut, men det är lagom avstånd i alla fall. Jag är jättenöjd :)

Kommentarer
Postat av: Lola

Det låter som början på en skön sommar!

2009-04-30 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0