Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Påskuppgift

Sitter och kämpar med min min "lilla" påskuppgift. För vi är ju inte lediga bara för att det är påsk. Men påsken är röda dagar och då vill jag vara ledig. Vi fick i alla fall inlämningsdatumet framflyttat några dagar.
Jag satt och läste några timmar i onsdags, hela dagen igår och halva dagen i dag, och jag har fortfarande ca 100 sidor kvar. Sen ska vi skriva 2 A4-sidor och diskutera fyra frågor som tar upp det vi har läst om. Jag hade hoppats bli klar idag, men jag vet inte om jag orkar läsa mer nu. Får väl fortsätta imorgon.
Jag som hade tänkt vara lite social i helgen eftersom både K:s kusiner och äldre bror har kommit hem, och så vill jag ju umgås lite med min egen familj också. Men jag får nog offra lördagen också, då kanske jag kan skriva på måndag och tisdag. På onsdag går jag till 12 och sen åker vi och hämtar nycklarna. På torsdag har jag eftermidag, men måste ändå åka på morgonen så då hinner jag inte skriva nåt. Det ska vara inlämnat på fredag morgon, så på nåt sätt måste jag ändå försöka vara klar till på torsdag kväll.
Hur nu det ska gå till. Har ingen aning om hur jag ska få ihop 2 A4-sidor om det här. Men det kanske lossnar när man väl börjat skriva. Om jag ens kommer på var jag ska börja.
Det var den lilla uppgiften, som inte alls ska ta så lång tid.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0