Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rapporten

Sitter och kämpar med min rapport. Den skulle egentligen vara inlämnad på fredag, men vi fick förlängt till på måndag istället. Och det är jättebra för jag behöver verkligen den extra tiden.
Har gått och oroat mig lite för den här rapporten nästan hela momentet och sen gick det några veckor till att överhuvudtaget komma på nåt ämne. Och så skulle man förstå och sätta sig in i uppgiften. Och så skulle man ju börja nånstans också.
Det har inte varit det lättaste att komma igång, och det är fortfarande inte lätt. Men jag börjar ha den text jag behöver. Får kanske korta ner en del av den lite för jag har två uppgifter kvar som jag inte har gjort. Det är ganska typiskt mig att oroa mig för hur jag ska lyckas få ihop texten och sen brukar det visa sig att det är precis eller lite mer än det jag behöver.
Men uppgifterna jag har kvar nu är ganska svåra och jag är hopplös på att försöka få till en bra diskussion i den här typen av uppgift.
Imorgon ska vi träffas och göra en poster också som ska visas upp för resten av klassen på fredag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva på den men förhopnningsvis har jag kommit på det till imorgon i alla fall.
Det här är nog den svåraste hemtentan på hela kursen. Hittills i alla fall. Det kanske blir ännu värre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0