Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Northern Lights

Igår visades, N den tredje Nora Roberts filmen, Northern Lights. När jag kollade text-tvn tidigare på dagen stod det att det skulle vara Tribute, men så såg jag reklamen om den här, så det blir väl den nästa gång istället.
Det var en hel del som plockades bort den här gången också, och en del som hade ändrats. Till exempel var det en annan hundras och i boken såg hon bilder på pappan, hon var inte med när de hittade honom som i filmen.
Men ändringarna gjorde inte så mycket. Det var evigheter sen jag läste boken och jag minns faktiskt inte så mycket av den. Men det blev en bra film i alla fall, och även den här var en av de bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0