Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så fint!

G är verkligen jättesnäll, och jätteduktig!
För nån vecka eller två sen var jag och mamma och köpte tyg och fiberfill och sen åkte vi till G som skulle hjälpa oss att sy ett överdrag till korgen vi fått. Det var tur att vi kom iväg tidigt, för det tog verkligen tid! Men jag fattar inte var tiden tog vägen, den bara rann iväg. Plötsligt var klockan jättemycket.
Vi började lite fel så vi fick göra om lite men det blev jättebra ändå, och klockan var mycket nät vi äntligen var klara. Som sagt, fattar jag inte vad det var som egentligen tog sån tid. Det blev i alla fall jättebra.


Tyget vi köpte.

Korgen när den är färdig.



Vi fick en liten kudde av G också, och när jag kom hem till mamma och pappa igår hade hon och M just kommit dit. G hade gjort ett täcke och ett örngott av det lilla tyg som hade blivit över. Sen hade hon också gjort en liten kudde med matchande påslakan.





Hon är så snäll! Och så duktig. Och det är ju så roligt att använda sånt som är hemmagjort. Jag måste nog lära mig att sy jag också så kan jag med pyssla med sånt här.
Nu är det bara madrass och lakan som fattas. Och så en liten bebis förstås :)

Kommentarer
Postat av: Lola

Åh! Jättefina saker! Håller med om att det är extra kul med saker som är hemgjorda =0)

2009-08-15 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0