Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sol och bad

Ska fortsätta klaga lite på datorn innan jag börjar klaga på syrrans bil istället. Jag hatar, hatar, hatar , hatar den här datorn. Jag blir så förbannad på den när den inte fungerar som den ska och bara stänger av och startar om hela tiden utan att man kan göra nåt. Som tur var så postades förra inlägget fast datorn hängde sig just som jag tryckte på publicera. Vi behöver verkligen en ny dator!

Okej, då var det sagt.
I helgen var jag på en badstrand tillsammans med syrran för första gången på hela sommaren. Det var jättehärligt att ligga i solen och läsa en bra bok och svalka sig i vattnet. För bada blev det inte direkt. Det var lite för kallt för min del. Men det var var väldigt härligt ändå, svalkan behövdes. Och det var bra att det blåste så pass mycket som det gjorde också, annars hade det blivit olidligt varmt. Jag satte mig faktiskt i skuggan en stund och läste, men då blev jag nästan lite frusen istället. :)
Det var jättemycket folk där, speciellt barnfamiljer. Vi var där ganska mycket när vi var små, och då brydde man sig ju inte så mycket om det var kallt i vattnet. Då sprang man bara ut och kastade sig i. Nu har man lite högre krav och är lite fegare. :)
Sen blev det ju som det blev när vi skulle hem. Syrrrans bil brukar krångla ibland, men igår var det extra jobbigt. Bilen ville inte starta när vi skulle därifrån. Vi försökte flera gånger och stod säkert i 40 minuter innan pappa och en kompis till honom kom och hjälpte oss. Då startar den förstår på första försöket.....
Nu ska den i alla fall lämnas in och jag hoppas att det hittar problemet för det går ju inte ha en bil som håller på så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0