Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lillans album

Har börjat på lillans album och har gjort två LO's. I och för sig så är det ett par dagar sen nu, jag har haft problem med att lägga in dem på datorn. Min kamera är ju helt hopplös. Har scrappat med ganska ljusa färger och det går ju inte ihop med min kamera som gör ljusa färger mer eller mindre till ljusa fläckar på kortet. Vet inte om det är blixten som ställer till det. Jag har i alla fall inte lyckats lösa det. Kom på att vi ju faktiskt har en scanner så jag försökte med den också, men det gick inte heller så bra. Det blev väldigt ljust då också. Så idag lånade jag syrrans kamera och nu har jag lyckats få ganska bra bilder på mina LO's. Jag får nog låna hennes kamera i fortsättningen. Jag börjar vara så less på min. Jag måste nog spara ihop till en ny. Jag skulle vilja ha en likadan som syrran, hennes är jättebra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0