Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lycklig

Sitter och tänker på hur lycklig jag är. Visst, livet är inte perfekt hela tiden och det behöver/ska det inte vara heller. Man behöver motgångar ibland för att uppskatta det som är bra ännu mer. Även om det är tugnt ibland så är jag så otroligt glad och tacksam för det jag har. En underbar sambo som förstår mig och älskar mig för den jag är och nu har vi ju även fått en underbar dotter tillsammans. De är mina ljus i mörkret. Liver skulle inte vara lika betydelsefullt utan dem.

Kommentarer
Postat av: Lola

Dessutom har du dig själv! Låter lite knasigt kanske, men det är väldigt värdefullt att också vara sin egen vän. Vad som än händer, så är Du där för dig och det är alltid en trygghet att veta.

Trust me, jag har varken sambo eller barn, men jag trivs just nu som fisken i vattnet med livet!

2009-12-13 @ 00:19:43
Postat av: mochride

Det har du helt rätt i. Klart man kan vara lycklig ändå, det viktiga är ju att man nöjd med var i livet man befinner sig och det man har just nu, oavsett om det är sambo och barn eller bara en själv.

2009-12-13 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0