Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så söt

Måste bara berätta om en rolig dröm jag hade i natt. JAg och syrran satt och såg på tv, K stod i köket och lagade mat och M låg i sin korg vid köksbordet och sjöng. Alltså på riktigt, sjöng kända poplåtar med riktiga ord och en jttefin röst. Vi blev väldigt förvånade att hon kuden göra det för hon var lika liten som hon är i verkligheten. Hade varit häftigt om det hade varit på riktigt. :)

Här ligger hon i sin korg fast utan att sjunga :) Bodyn har hon fått av min kusin. Hon är jättesöt i den, men den är ju förstår lite förstor fast den bara är i strl 56. Hon har just växt i strl 50 så det dröjer väl en månad eller trvå innan strl 56 är lagom. Vi har då inga problem med att hon växer ur kläderna för fort i alla fall.

 


Kommentarer
Postat av: sarase

vilken sötnos :)

2009-12-19 @ 17:28:47
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Louise

PUH, vi har haft den sedan hon föddes men har inte kommit oss till att lämna den (skämmes!) så jag trodde att hon växt ur den redan!



Och oj så söt man får vara!:)

2009-12-23 @ 08:34:01
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0