Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total utklassning

Ofattbart att Erik hängde löst! Folk var väl så säkra på att han skulle gå vidare att de inte tänkte på att rösta på honom. Får väl erkänna att jag också gjorde det. Men han var ju så grym!  Fast jag förstår inte riktigt hur juryn tänkte när de gav honom en Bryan Adams låt som glänsarlåt och en Iron Maiden låt som utmaning. För Maiden låten var ju som klippt och skuren för honom. Han lät ju nästan som Iron Maidens sångare och gjorde den låten så jäkla bra. Total utklassning. Den låten borde ha varit hans glänsarlåt istället för den första. Känns nästan lite fuskigt, juryn kanske vill hjälpa honom till final? Nu kommer han ju som tur är dit också.
Toves utmaningslåt borde också ha varit hennes glänsarlåt för hon gjorde den mycket bättre än den första låten. Lite bakvänt på något sätt. Och även om jag brukar skämta lite om den energi som en del orkar lägga ner på hur andra ser ut så kan jag inte låta bli att göra likadant nu, för de senaste fredagarna har jag känt mig lite allergiskt mot hennes scenkläder. Men hon är ju modig som har på sig dem.
Jag trodde verkligen inte att Calle skulle gå vidare till final, men det gjorde han och det är ju underbart. Nu får jag som jag vill. Jag var säker på att det skulle bli Tove och Erik, men nu blir det ju Calle och Erik, precis som det ska vara. Vilken final det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: f

erik ägde idag :)

2009-12-04 @ 23:49:03
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Malin (Mejas mamma)

Så underbart att Calle gick vidare till final! Honom har jag hållit på sen länge! Helt fantastiskt!

2009-12-05 @ 10:31:19
URL: http://kanejl.blogg.se/
Postat av: Joanna

Tack för att du var med och delade din åsikt i min blogg. Nästa fredag blir det spännande!

2009-12-05 @ 10:36:18
URL: http://joannalodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0