Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vaccinering

Vi var och vaccinerade oss mot svininfluensan i tisdags. Har varit väldigt kluven till hur vi skulle göra, men nu är det gjort i alla fall. Ingen av oss har vaccinerat oss mot nån influensa tidigare, men vi måste ju tänka på M. Det var mest för hennes skull. Var lite orolig för alla hemska biverkningar och annat som man läst om, men jag fick bara ont i armen och så var den lite lätt domnat ett tag. Kände mig väldigt trött också, men annars har jag klarat mig bra. Det var inte så kul att amma en 4 kilos bebis på den onda armen under tisdagsnatten, men redan nästa dag kändes det bättre och nu känns det knappt alls.

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Har oxå tagit sprutan nu (igår). Känner mig väldigt trött idag, men vet inte om det beror på det... (Det kan oxå bero på att jag gick upp 04:15?) Men jag tror att jag skyller lite på sprutan...

2009-12-16 @ 16:25:43
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0