Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alla hjärtans dag

Firade Alla hjärtans Dag  tillsammans med min underbara älskling, åt god mat och såg på Melodifestivalen tillsammans på kvällen. Jag hade köpt en liten chokladask åt honom med jättegod choklad och jag fick en gullig liten figur av honom, den är jättesöt. :)
Jag såg inte Melodifestivalen förra helgen men har hört att det var väldigt dåligt då. Men igår kväll var det riktigt bra och båda mina favoriter gick vidare till finalen. Hoppas bara att det inte blir som förra året då alla bra var i Skellefteå medan det bara var dåliga i de andra deltävlingarna. 
Det var en trevlig dag tillsammans med älsklingen och om en vecka har vi varit tillsammans i 2.5 år. Fattar fortfarande inte riktigt var tiden tar vägen, för som jag sagt många gånger så känns det som att tiden går jättefort samtidigt som det känns som att det alltid varit vi två. Och det ska det alltid vara också!  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0