Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite bättre

Fick det där programmet installerat igår vilket har hjälpt mig lite grann, så nu är i alla fall den tredje delen av hemtentan helt klar. Har skrivit en del idag, men trots att jag suttit hela dagen nu så känns det som att jag bra skrivit en massa utan att egentligen säga nånting. Har nog inte alls svarat på frågan som jag borde. Och nu har jag kört fast igen. Vet inte hur jag ska göra eller vad jag skriva och förmodligen borde jag läsa en massa.
Men trots att jag känner mig helt misslyckad just nu så har det ändå gått ganska bra idag. Nu ska jag bara hitta locket till mitt usb-minne som katten har gömt nånstans. Om hon ine har ätit upp det förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0