Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mera bloggande

Det är så härligt med fredag idag. Har klivit upp klockan 5 hela veckan och sovit både på bussen till skolan och på bussen hem och så en stund i soffan nästan varje dag. Idag är jag ledig och fick en härlig sovmorgon. Ska passa på att sova mycket i helgen också. Nästa vecka är det hemtenta så då behöver jag i alla fall inte åka till Umeå.
Och tur är väl det med tanke på hur vädret har sett ut. Igår kom det nån decimeter snö och det fortsatte att snöa hela natten. När jag tittade ut genom fönstret var det ca en halvmeter snö utanför. Och ännu värre har det varit i Skellefteå.

Hade min redovisning av bloggen igår och det gick ganska bra. Hade gjort det allt det där som vi skulle göra och jag lyckades till och med lägga till en extra plugin. Fick lite problem med den eftersom jag först inte hittade var jag skulle ändra inställningarna, men det ordnade sig. Det har varit ganska kul att blogga med wordpress och som sagt så skulle jag vilja ha det temat i den här bloggen också. Det hade varit kul. 
Nu är den uppgiften avklarad och jag tror inte att det blir nåt mer bloggande där. Kanske nåt mer boktips nån gång, får ju ha webbhotellet i tre månader. Ska kika runt lite mer i de andras bloggar och se hur det ser ut där. H:s blogg var jätterolig att läsa. Hon har verkligen talang för det här, ska försöka övertala henne till att börja blogga på ritkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0