Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentaångest

Usch. Har börjar skriva på tentan idag och nu har jag helt kört fast. Har till på fredag på mig att bli klar, men just nu känns det inte alls som att tiden kommer räcka. Jag vet ändå inte om jag kommer få ihop det här. Än så länge har jag skrivit ca 1/5 av det som ska göras, så jag borde ju hinna klart då om jag skriver en 1/5 varje dag. Det kanske känns bättre imorgon när jag fått vila lite. Jag började på den sista delen av tentan och den är nästan klar, men det är en fråga som jag inte alls hittar svaret på i boken fast jag har för mig att jag läst det. Måste väl läsa om alla 160 sidor igen, och de har jag nog inte tid med.  Och det är samma sak med de två första delarna också, hittar det inte fast jag vet att jag läst det. Kanske går lättare om jag läser powerpointpresentationerna från föreläsningarna. Men jag har ju inget program för det, måste be M komma hit och hjälpa mig att installera det ikväll. Jag hoppas han har tid med det.
Jag kommer vara jättestressad hela den här veckan. Jag kommer nog inte ens klara den här tentan. Det här momentet har varit riktigt roligt och hittills har det gått bra, men nu känns det bara jobbigt.
Brukar ju alltid ha lite "ångest" över tentorna men nu vill jag helst bara slippa alltihop. Men om sagt, det kanske känns bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det kanske är bättre imorgon. Sådär blir det ibland ju, man fastnar totalt och ledsnar. Men rätt som det är kan det faktiskt vända lite. Mirakel kan ju ske!

2009-02-09 @ 23:03:24
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0