Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Camp Rock

Hyrde den igår tillsammans med syrran. Egentligen är vi väl lite för gamla för den typen av film, "high school tjoller" som en i min umgängeskrets brukar kalla det för. Men såna filmer kan vara ganska bra och ibland är det kul med filmer som inte är så seriösa.
Jag gillar den här filmen och det är väldigt bra musik i den. Vissa låtar fastnar lite. Den påminner lite grann om Raise your voice, men bara lite.
Jag vill också sjunga när jag ser såna här filmer. Skulle vara kul att vara på ett sånt där läger som de är på i filmen men det är jag i alla fall för gammal för. Man kanske skulle vara 15-16 igen så att man kunde göra sånt. Fast då måste jag nog ändå flytta till USA först.
Det är något som jag glömde på min Jag- vill-göra lista för ett tag sen. Jag skulle vilja prova hur är det att spela in låtar, släppa en skiva osv. Jag tycker om att sjunga även om jag inte gör det lika mycket som förut. Och jag blir alltid lite peppad när jag ser såna här filmer.
Jag har skrivit några texter men jag kan inte skriva musik och det skulle nog vara en fördel. Men det kommer aldrig bli nåt av det ändå, får fortsätta fantisera lite emellanåt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0