Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kallt

Det gar varit jättekallt de senaste dagarna. Man har verkligen blivit lurad när man tittat ut genom fönstret. Solen har skinit och det har sett jättehärligt ut, och så kollar man hur många grader det är och får en chock. I förrgår var det 24 minus och igår var det 28 minus.... När det är så kallt vill man ju inte gärna gå ut, men eftersom vi har hund så måste vi ju. Och vi överlevde, men jag höll nästan på att fastna i dörrhandtager när jag skulle ut med soporma. Hade inga vantar på mig då och klistrade nästan fast.
Idag har det bara varit 4 minusgrader, det är ju ganska okej, men det har blåst kallt istället så det har ändå inte varit särskilt skönt ute. Blev ändå en långpromenad tillsammans med syrran som var här och hälsade på lite.
Resten av dagen har pluggat, och som vanligt har vi hur mycket som helst. Jag fattar fortfarande inte hur det är meningen att vi ska kunna läsa allt. Börjar ett nytt moment och en ny termin på måndag och det ser ut att bli många långa dagar. Men första terminen är i alla fall avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0