Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kan nån förklara för mig?

Varför får jag mail som " blabla has commented on your status on Facebook" eller "blabla has sent you a message on Facebook." Jag har ju inte ens Facebook! Jag fattar inte hur jag kan få såna där mail då. Vill de tvinga mig att gå med där eller? Jag har aldrig registrerat mig där.
Och så har jag fått nåt mail från Paypal om att mitt konto där kanske används olovligt. Jag har inte ens Paypal!
Har fått nåt sånt där mail nån annan gång också om nbåt bankkonto eller fonder eller vad det nu var, som jaginte heller har. Det är så störande. Speciellt det med Facebook, har ingen aning om hur det går till. Nån kanske har mig på sin vännerlista där, men jag är fortfarand einte medlem så jag borde inte kunna då såna där mail därifrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker också detta är helskumt! Är inte heller med i Facebook. Det enda jag haft med dem att göra är de gånger folk bjudit in mig till Facebook. Kanske min adress då lagrats i deras servrar på nåt sätt. Det är svenska namn också, "Hanna Nilsson blablabla" eller dylikt. Jättekonstigt! Detta är alltså nån ny skräppostvåg om du också drabbats.

2009-01-31 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0